warning: Creating default object from empty value in /usr/home/www/hikmah/html/program/lib.php on line 582.

02183 19. Imam Mahdi Membunuh Kalb





02183 19. Imam Mahdi Membunuh Kalb



A. Sabda Nabi SAW,

“Orang yang gagal adalah orang yang gagal (membantu) pada hari (pembunuhan) Kalb, walaupun hanya sekadar mengikatkan kakinya sahaja.” (Osman bin Said)

B. Sabda Nabi SAW,

“Rugi besarlah bagi sesiapa yang tidak menyaksikan penyembelihan Kalb. Al-Mahdi akan membahagikan harta, memerintah manusia berdasarkan Sunnah Nabinya dan menyebarkan Islam ke seluruh dunia. Maka dia tinggal di dunia selama tujuh tahun, kemudian meninggal dunia dan akan disembahyangkan oleh seluruh kaum muslimin (di seluruh dunia).”  (Abu Daud & Al-Hakim)

Ada dua kemungkinan besar yang dikatakan sebagai Kalb itu iaitu kuasa-kuasa besar Eropah yang terdiri daripada Great Britain dan Perancis. Kedua-duanya adalah musuh ketat kepada Islam, walaupun penduduk di kedua-dua negara itu ramai yang beragama Islam. Kemungkinan kedua adalah Israel kerana pemimpin Israel adalah paman kepada Amerika Syarikat dan Eropah. Kerana itu pemimpinnya ditangkap lalu dibunuh seperti orang menyembelih seekor kambing korban.

Namun, berdasarkan ramalan Nostradamus, pemimpin yang dikatakan ditawan dan dibawa ke Malaysia adalah dari Eropah iaitu pemimpin Scotland. Kalb yang dimaksudkan oleh Nostradamus itu adalah Pope yang mati terbunuh di Perancis, semasa berada di kota Avignon. Begitulah menurut ramalan Nostradamus yang jika dilihat baik-baik, lebih bersifat memperincikan lagi apa-apa yang telah disebutkan oleh baginda SAW, para sahabat RA dan tabiin RH beratus-ratus tahun sebelum Nostradamus itu lahir.

Setelah tamat Perang Salib terakhir dan terbesar itu, yang juga merupakan Perang Dunia Ketiga, kali ini bukan lagi antara Britain dengan Jerman dan sekutu masing-masing, tetapi antara Asia dengan Eropah atau lebih tepat lagi antara Kristian dengan Islam. Perang kali ini adalah perang agama yang terbesar yang pernah berlaku dalam sejarah kerana setelah tamat perang Islam-Kristian ini, lebih satu pertiga penduduk Eropah mati terbunuh, manakala yang selebihnya akan mengaku kalah dan ramai yang memeluk agama Islam.

Artikel ini adalah bagian dari buku Imam Mahdi : Rahasia Kegemilangan Umat Islam pada Zaman Modern karangan Ustadz Hawari bin Abdul Malik

Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer